úterý, listopadu 07, 2006

Na úvod

Je krásný den. Moje dcera je ode mne vzdálena stovky kilometrů, ale díky internetu to není intelektuální odloučení.
Je to můj záchytný bod, člověk které má v něčem podobné vidění světa jako já. To je příjemné. Mnoho věcí vidí jinak než já ale já v tom problém nevidím. Mnoho věcí vidí jinak prostě proto, že je mezi námi dvacetiletý věkový rozdíl. Mnoho věcí vidí jinak proto, že je to žena. Mnoho věcí vidí jinak proto, že se pohybuje v jiné společenské vrstvě. To vše je přínosem pro náš vztah.

Mnoho jejích životních postojů stojí za zaznamenání. Ona tak příliš nečiní a já se cítím povinován ji k tomu tak trochu tlačit. Je to však nátlak něžný a láskyplný. Mám ji totiž moc rád (jak už to tak mezi rodiči a potomky bývá) a přeji si aby se ve svém životě plně realizovala.

Žádné komentáře: